den nya bloggen – hojta gärna till via mejl.

Hej på er.
Jag har fått flera kommentarer här från folk som gärna vill följa med till den andra bloggen, vilket självklart går bra om ni skriver ett hej – däremot så kan jag av någon anledning inte se era mejladresser när ni har kommenterat här.. [såvida ni inte har skrivit dem i inlägget förståss].
Sååå..
Vill ni haka på till den andra bloggen?
Skriv då gärna ett mejl till labbstorkenbloggen[snabela]gmail.com
så fixar jag detta asap!
Även ni som kanske redan har skickat ett mejl dit men ännu inte har fått svar, får gärna skicka ett hej igen.. Tekniken har strulat hela sommaren och än har jag inte fått fason på det, så jag ber om ursäkt för detta.
/Kajsa :]

Kommentera

